Zapraszam na mój kanał YouTube

Zauważyliście spadek aktywności na blogu ? Pewnie tak ;).
To dlatego, że tematy z bloga w większości zostały przeniesione na mój kanał YouTube. Na blogu nadal pojawiają się OpenBoxy, ale tutoriale i tematykę paznokciową znajdziecie już tylko na YT. Zachęcam więc do odwiedzenia i zadawania nowych pytań zamiast na blogu to na kanale - YouTube Candymona

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Spotkanie z okazji Dnia Blogera w Chełmie


Hejka :)

Przybywam do Was z relacją wydarzenia, które miało miejsce w ostatnią sobotę 29.08.2015

Spędziłam ten dzień w Chełmie na spotkaniu z okazji Dnia Blogera :)
ps. To właśnie dziś obchodzimy swoje święto dla tego zależało mi aby właśnie tego dnia opublikować post :)

Na wstępie chciałam podziękować organizatorkom : Klaudii i Marcie za zaproszenie bo to dzięki Wam to wydarzenie w ogóle miało miejsce :*
Bawiłam się z Wami wyśmienicie i mam nadzieję że będzie jeszcze wiele okazji do tak wspaniałych spotkań.

W uroczym gronie 6 blogerek spotkałyśmy się w Chełmskim barze "Strzecha u Wojciecha"

Uczestniczki :
Klaudia - http://czarnulkaablog.blogspot.com/
Marta  - http://kiciamakeupart.blogspot.com/
Magda - http://mazgoo.blogspot.com/
Agnieszka - http://kolorowyswiatkobiety.blogspot.com/
Monika - http://themonique-girlsjustwant.blogspot.com/
Ja :D

Przechodzę teraz do tego na co najbardziej czekacie, czyli zdjęć :D

Od lewej : Klaudia - Marta - Monika - Agnieszka - Ja - Magda

Na początku spędziłyśmy kilka godzin na ploteczkach, kosmetycznych rozmowach, poradach i różnego rodzaju dyskusjach popijając przy tym soczek i jedząc pizzę :D

Pizza była gigantyczna, na prawdę miałyśmy problem żeby ją zjeść ^^

Samo miejsce czyli Strzecha u Wojciecha jest bardzo klimatyczne.
Na ścianach jest drewno a z sufitu zwisają ozdobne żyrandole wykonane z tykwy :)
Klimat jest bardzo fajny jednak miejsce jest dość ciemne, więc do zdjęć może nie koniecznie, za to na wieczorne piwko czy koncert jak najbardziej fajna miejscówka :> Szkoda jedynie że klimy brak :D



Sponsorzy oczywiście również nie zawiedli i przekazali nam mnóstwo wspaniałych kosmetyków do testowania.



Po pogaduszkach przyszedł czas kiedy Klaudia rozpoczęła rozdawać upominki :)







A tak się duże dzieci cieszą kiedy zobaczą naklejki :D

Wybierałyśmy jak szalone a przy okazji trochę spotkaniowych pazurków zobaczycie :P






Nasze spotkanie było tak udane że do domu wróciłam dopiero przed 20 :>
Tyle tematów miałyśmy że nawet 3 dni to by było mało aby o wszystkim pogadać :D



Dziękuję firmom które dołączyły do spotkania:
Bardzo dziękuję również organizatorkom oraz wszystkim uczestniczkom za świetną atmosferę.
Do zobaczenia przy najbliższej okazji :*

..........................................................................................................................................................


35 komentarzy:

  1. Po Waszych minach widać, że spotkanie było udane! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak było :) Ale w takim towarzystwie nie mogło być inaczej :)

      Usuń
  2. fajnie, że miałyście udany dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudnie, genialne upominki i widac, ze swietnei sie bawilyscie. A Ty jedyna jasnowłosa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upominki to dopiero się pojawią w którymś z kolejnych wpisów :D Tutaj nie wszystko widać :>
      A ja to aż świecę tym moim blondem, tylko z naftą przesadziłam po myciu i coś mi się strączkowały kudełki ^^

      Usuń
  4. Ale musiało być fajnie :) Ciągle żałuję, ze nie mam okazji uczestniczyć w takich spotkaniach :(

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda spotkanie było bardzo udane, ciesze się ze mogłam Cie poznać osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę z Naszego spotkania i że się poznałyśmy :*

      Usuń
  6. super spotkanie! i miło było Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie, że wszystko się udało i tak dobrze się dogadywałyście :) mam nadzieję , że kiedyś uda mi się wziąć udział w takim spotkaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się uda :) Trzeba tylko się zgłaszać i w końcu się uda :)

      Usuń
  8. jedno z lepszych naszych spotkań! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same piękne kobietki!:) i jakie zadowolone:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiało być świetnie, a ile prezentów dostałyście :D

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim towarzystwie na pewno było miło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak opowiadała mi Madzia o tej sytuacji, przykro jej było bardzo że nie mogła być tam z Wami.
    Na pewno jeszcze będziecie miały okazję się poznać - trzymam za to kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Revitalash, ale mam ochotę na te lizaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po nieprzespanej nocy, prawie ze prosto z pracy i lekki poślizgiem ale dotarłam :) Spotkanie bardzo udae ale to zdjęcie gdzie mam popękany skorki od płynu do dezynfekcji to mogłyście sobie darować :* :DDD

    OdpowiedzUsuń
  15. o rany Madzia gdzieś ty coś takiego dojrzała na fotce :P ? Myślisz że ktokolwiek by zwrócił uwagę ? I w ogóle ktoś by wiedział że to Twoje pazurki ? :P po co się przyznajesz :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Spotkanie bardzo udane jak widać po uśmiechach. :)
    W Rzeszowie również było w sobotę i było b.fajnie. czas się teraz zabrać za post z relacji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać wiele blogerek świętowało wspólnie nasze święto :) To super okazja do spotkania :)

      Usuń
  18. zazdroszczę fajnego spotkania :) Widać, że każda z Was świetnie się bawiła :)

    zapraszam: http://mademoiselleviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie miałyście :). Wcale się nie dziwię, że tak się zeszło Wam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale jak to dziś? Dzień blogera był w poniedziałek przeciez...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak :P Dla tego post był opublikowany 31 sierpnia :P W dzień blogera :D

      Usuń
  21. Słodki blog ♥ tak tu fajnie milusioo :) zostanę na dłużej mimo to, że to dziś pierwszy raz Cię odnalazłam :)

    http://monicabelle.blogspot.com/2015/09/sportowo.html

    OdpowiedzUsuń
  22. W moim mieście takie szaleństwa? Nie spodziewalabym się! Bardzo przyjemny blog, na pewno będę zaglądała częściej :)

    www.vintedels.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, oraz obserwację. Są one dla mnie wielką motywacją oraz nagrodą.
W wolnych chwilach staram się odwiedzać Was wszystkich :)

ps. komentarze z linkami zazwyczaj trafiają bezpośrednio do spamu, więc ich nie zostawiajcie. Nie martwcie się, trafię do Was :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...