Zapraszam na mój kanał YouTube

Zauważyliście spadek aktywności na blogu ? Pewnie tak ;).
To dlatego, że tematy z bloga w większości zostały przeniesione na mój kanał YouTube. Na blogu nadal pojawiają się OpenBoxy, ale tutoriale i tematykę paznokciową znajdziecie już tylko na YT. Zachęcam więc do odwiedzenia i zadawania nowych pytań zamiast na blogu to na kanale - YouTube Candymona

środa, 3 lutego 2016

Projekt Denko - Pielęgnacja


Hejka :*

Przygotowałam dziś dla Was post do którego zdjęcia czekają już ze 2 miesiące :D
Też tak macie, że czasem zrobicie fotki na dany wpis a tu nagle pojawia się milion innych tematów do opisania i dopiero po jakimś czasie odkopujecie wcześniejsze zdjęcia ?
Ja tak miałam właśnie tym razem
.
Troszkę czasu minęło od zużycia ale nadal doskonale wiem co chciałam Wam o tych produktach powiedzieć :>

Jeśli jesteście ciekawi jak sprawdziły się kosmetyki ze zdjęcia - zapraszam :)



Zacznę od pierwszej grupy zużyć, czyli suchych szamponów.


Batiste floral & flirty Blush - jest to wersja szamponu która była moją pierwszą ale nadal sięgam po nią chyba najchętniej.
Ma delikatny lekko kwiatowy zapach i ogólnie spisuje się super.
Włosy po tym szamponie są bardzo fajnie odświeżone i lekko uniesione.
Więcej na ten temat możecie przeczytać w recenzji - KLIK

 chętnie kupię ponownie

Batiste sassy and striking mamba - tę wersję również miałam już nie pierwszy raz, co oznacza że spisuje się równie dobrze jak duży odpowiednik. Jakimś dziwnym trafem zazwyczaj kiedy uzupełniam zapasy moich szamponów Batiste to akurat wersja mini jest dostępna w tym wariancie :P
może kupię ponownie, choć wolę inne wersje zapachowe

ISANA hair - suchy szampon Rossman - niestety szamponu nie polubiłam. Być może to kwestia porównania go z Batiste ale jak dla mnie wypada słabo. Gorzej odświeża włosy i nie pachnie ładnie.
nie kupię ponownie

Kolejne zdenkowane produkty to pielęgnacja włosów



CLEAR Damaged & Coloured Hair - przyznam się Wam, że od bardzo dawna miewam nawroty łupieżu.
Walczyłam z nimi różnymi, nawet bardzo drogimi szamponami i żaden nie spisywał się tak dobrze jak Clear.
Niestety nie jest to szampon delikatny i przy dłuższym stosowaniu może wysuszać włosy dla tego staram się go stosować naprzemiennie z innymi, lżejszymi szamponami.
Mimo wszystko sięgam po niego co kilka myć i łupieżu brak :)
Tak więc jeśli macie skłonności do łupieżu, polecam Wam wypróbować ten szampon.

chętnie kupię ponownie

ALTERRA granat i aloes - jest to jedna z moich ulubionych masek do włosów.
Sama nie wiem ile jej opakowań już zużyłam :>
Maska sprawia, że włosy są wyjątkowo dobrze nawilżone i mięciutkie.
Dodatkowo łatwiej się rozczesują.
Stosuję ją naprzemiennie z innymi maskami i uzupełniam zapasy kiedy tylko widzę że w opakowaniu już mało zostało - jest to stały element mojego wyposażenia łazienki :) 

chętnie kupię ponownie

L'biotica BIOVAX naturalne oleje - o tej masce pisałam już daaawno temu na moim blogu - KLIK ale ze względu na to, że średnio spisywała się na moich włosach to  przeleżała mnóstwo czasu w szafce. Niedawno ją wyjęłam i uznałam że muszę zdenkować.
Mieszałam z innymi maskami i jakoś się jej pozbyłam - maseczka solo dawała u mnie efekt bardzo krótkotrwały i z pewnością nie tak dobry jak np. maska Alterry.

nie kupię ponownie

Ostatnia część mojego dzisiejszego projektu to ogólna pielęgnacja ciała.



Biolaven organic - jest to żel, który w lecie był moim ulubieńcem ze względu na swoje odświeżające właściwości.
Zapach delikatnie winogronowy bardzo mi przypadł do gustu ale tak jak wspominałam w chłodniejsze dni zapach winogron gdzieś znika ^^
Taki dziwoląg :D 
Więcej na ten temat możecie przeczytać tu - KLIK

w lecie chętnie kupię ponownie

REXONA Clear Pure - powiem szczerze, że mało który dezodorant w kulce się u mnie sprawdza. Stosuję je bardziej dla ładnego zapachu ale jakoś nie liczę na ochronę przed potem czy super świeżość.
Z tym było podobnie. Z pewnością nie daje 48h ochrony, tak jak sugeruje opakowanie. Dodatkowo ten roll-on miał jakąś dziwną formułę, ponieważ sporo go wypływało przez co zakrętka od środka była cała ubrudzona.

Może macie jakiś fajny antyperspirant, który możecie mi polecić ?

nie kupię ponownie


Tak właśnie prezentuje się całe moje pielęgnacyjne denko.
Znacie produkty które dziś opisywałam ? 

 

65 komentarzy:

  1. Miałam tą maskę Biovax, spisywała się średnio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie u mnie też średnio. Szału nie robi.

      Usuń
  2. ładne denko, maska biovax jest mi znana ale nie pod pasowała moim włosom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Batiste Mamba ? Dlaczego nie wiedziałam o jego istnieniu ?! :) U mnie maska Alterry spisywała się równie świetnie - często można ją dorwać w promocji za 4,99 i wtedy robię sobie jej zapas :) Biovax niestety strasznie mnie obciąża...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, to ja nie wiedziałam że tę maskę można tak tanio kupić. Zazwyczaj kupuję po około 7-8zł :D
      Mnie to mało która maska zbyt mocno obciąża tak więc mogę eksperymentować, za to jak maska jest słabo dociążająca to mi się zaraz włosy plączą ^^

      Usuń
  4. z Twojego danka znam batiste i biolaven - zapach nie do konca mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A stosowałaś go w upały ? Dla mnie w gorące dni pachnie zupełnie inaczej i wtedy jest ekstra. Za to w chłodniejsze dni też przebijały mi nutki które nie do końca mi pasowały ^^ Jak mówiłam, taki dziwoląg :D

      Usuń
  5. Suchy szampon Batiste bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle tego zdenkowałaś, a ja znam tylko tę maskę Alterry. :-) Może ja mam mało kosmetyków? ;-) (Hehehe!)

    PS. Fajne zdjęcia! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi myślę że wszystkie mamy kosmetyków aż za dużo ale marek kosmetycznych jest tak wiele że nie da się mieć wszystkiego. Miejsca w domu by zabrakło :D
      Dzięki :)

      Usuń
  7. Co do wstępu - też tak mam, mam zaczętych zawsze kilka postów, ale zawsze jest coś innego do napisania ;) Nie miałam żadnego z tych zapachów Batiste ;) Alterrę wszyscy chwalą, a ja jeszcze nie miałam :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie teraz dodaję posty które miałam już wcześniej przygotowane. Ostatni post o odżywce do rzęs też miałam napisany już z miesiąc temu tylko zdjęcia głównego brakowało ^^ To chyba normalne u osób które mają dużo pomysłów na raz :D
      Ta Alterra serio jest świetna. Mam 3 takie najulubieńsze maski i jedną z nich jest właśnie aloes i granat.

      Usuń
  8. U mnie Batiste szału nie robią, jestem wierna suchemu szamponowi z Dove. Kiedyś miałam małą próbkę szamponu Clear i pamiętam, że byłam nim zachwycona, a czasami i mi zdarza się łupieżowy problem, więc muszę o nim pamiętać przy kolejnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suchego szamponu z Dove jeszcze nie miałam ale Batiste jest tyle rodzajów że jeszcze wszystkich nie wypróbowałam :D Nie wiem czy skuszę się na zmianę a może to że Ci nie pasują Batiste to kwestia tego że masz ciemne włosy? Próbowałaś wersji typowo do brązu? Moja mama ma ciemne włosy i też tych białych nie lubi a jak jej kupiłam raz wersję brązową, tak ostatnio sobie zażyczyła kolejne 2 sztuki :P

      Usuń
  9. Ja uwielbiam wersję Eden suchych szamponów z Batiste, dawno temu miałam tą maskę z Alterry i muszę do niej wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kupiłam Oriental bo bardzo mi się opakowanie spodobało :D Eden pewnie też wypróbuję w przyszłości :>

      Usuń
  10. Ooo, właśnie zaczynam używać tę maskę z Alterry :) a antyperspirantów od kilku lat nie używam, bo zawierają związki aluminium, które są rakotwórcze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę przyjemnego stosowania :) Właśnie też nie raz słyszałam o tej soli aluminium i żeby nie stosować ale jakoś nie potrafię całkiem odstawić tego typu produktów.

      Usuń
  11. kocham Batiste i te rozowe najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowe zawsze najlepsze :D Nie ważne co by to było :P

      Usuń
  12. Spore denko😉 Polecam Ci żele Lady Speed Stick- to bardzo dobre i skuteczne antyperspiranty. Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Może się skuszę, choć aktualnie w ostatnim ShinyBoxie miałam jakiś dezodorant w sprawy i jest całkiem ok więc chyba sobie odpuszczę kupno tych sztyftów i rol-on'ów przynajmniej na jakiś czas :)

      Usuń
  13. Bardzo lubię szampony Batiste, Alterrę oraz maski z Biowax :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Biovax się niestety nie sprawdził zbyt dobrze ale każda z nas ma inne włosy i wiele osób te maski chwali.

      Usuń
  14. Stosowałam kiedyś maskę Biovax (tylko inna serią ) u mnie sprawdzała się + . ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od typu włosów. Moje bardzo lubią silikony i oleje czyli maski obciążające. Przy cienkich włosach takie maski sprawdzają się średnio i wtedy właśnie bardziej odpowiednie będą takie Biovaxy.

      Usuń
  15. Ta maska do włosów kusi mnie już bardzo długo. Muszę w końcu sobie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecz jasna chodzi o Alterrę ? Jeśli tak to polecam :)

      Usuń
  16. Mi na łupież pomogło niemal całkowite odstawienie szamponów z SLS, SLES, ALS, itp., a zwłaszcza "agresywnych" szamponów przeciwłupieżowych i suchych szamponów (suche stosuję jedynie awaryjnie). Obecnie używam szamponu Babydream na zmianę z płynem do higieny intymnej Facelle i szampon z SLS max. raz na dwa tygodnie do dokładnego oczyszczenia. Wieloletni problem łupieżu zniknął u mnie całkowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mogę przejść na łagodne szampony bo jak nimi myję włosy to robi mi się z nich wata, dosłownie nie da się ich umyć bo palce się zaplątują a później rozczesać to masakra. Za to po ziołowym szamponie miałam taki wysyp łupieżu że musiałam myć Clearem z miesiąc żeby się pozbyć tego dziadostwa.
      Wszystko zależy od włosów jak widać.

      Usuń
    2. No to nieźle ;) Fakt, włosy po szamponach dla dzieci nie są najpiękniejsze, ale zawsze można napakować odżywek na długość :D

      Usuń
  17. Ja nadal męcze swój szampon z Aussie i nie to, że często tylko jak potrzebuje na szybko mieć świeże włosy i wiem że nie zdąże z nimi nic zrobić. Jestem już tak zniechęcona do tych suchych szamponów...moje włosy ewidentnie nie lubią suchych szamponów, lakierów do włosów (poza Elnett) oraz innych pianek itp. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję, moje lubią suche szampony choć też wiadomo że nie powinno się z nimi przesadzać bo mogą przesuszyć włosy.

      Usuń
  18. Kocham Batiste! Używam tylko ich :) miałam również te mała wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam osobiście tych produktów, batiste miałam w innej wersji i miałam mieszane uczucia, muszę wypróbować inna wersje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie większość działa tak samo, różnią się jedynie zapachem. Ale warto sprawdzić kupując wersję mini która kosztuje ok 8 zł :)

      Usuń
  20. Przypomniałaś mi o masce z Alterry. Kiedyś ją lubiłam, muszę do niej wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też kiedyś stosowałam często, później przestałam a teraz znów prawie nałogowo :D

      Usuń
  21. Niektóre produkty znam i lubię,od suchego szamponu swędzi mnie głową.

    OdpowiedzUsuń
  22. chętnie spróbuję Biolaven

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten zapach Batiste mini widzę pierwszy raz, ciekawa jestem jak pachnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opisywałam już kiedyś ten zapach tak więc pozwolę sobie skopiować ze starego wpisu " Zapach pudrowy o nutce dezodorantu (jakieś mydełko tu wyczuwam)." :D

      Usuń
  24. Musze wypróbować suchy szampon. Jestem sceptycznie nastawiona, ale kto wie może mnie mile zaskoczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zajrzeć do mojej recenzji szamponów Batiste, którą podlikowałam przy wersji Blush. Moim zdaniem efekt jest ekstra, sama zobacz :)

      Usuń
  25. Lubię suche szampony od Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie nawet co by było gdyby kiedyś mi zabrakło Batiste :P

      Usuń
  26. mam z biolaven i jak dla mnie rewelacja;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  27. zaciekawił mnie Batiste floral & flirty Blush chyba go sobie również sprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. spore denko - chodź nic z tego nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam szczególnie maskę z Alterry. Niedroga a bardzo fajna.

      Usuń
  29. Ja mam tak bardzo często. Albo piszę post i zostaje w wersjach roboczych puki nie dojrzeję do jego publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też są takie posty w roboczych :> Czekają na swój moment.

      Usuń
  30. Mam ten szampon Clear i bardzo go polubiłam :) I ten zapach :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clear ogólnie ma całkiem fajne zapachy szamponów. Miałam już ze 3 różne wersje i wszystkie były w porządku.

      Usuń
  31. Dokładnie Batiste i Isana to w ogóle bez porównania :>

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie słyszałam dużo dobrych opinii o suchych szamponach z Batiste - pewnie się skuszę wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę spróbować tej alterry ;-) jakoś nie miałam okazji a szukam maski do włosów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. a ja jeszcze nigdy nie skusilam sie na zaden suchy szampon :D po prostu obawiam sie ze na moich czarnych wlosach bedzie go zbyt widac dlatego wole je po prostu umyć :D obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post, bardzo przejrzysty i dostosowany do każdej grupy wiekowej - ponadto, spowodowałaś, że nawet facet to przeczyta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, oraz obserwację. Są one dla mnie wielką motywacją oraz nagrodą.
W wolnych chwilach staram się odwiedzać Was wszystkich :)

ps. komentarze z linkami zazwyczaj trafiają bezpośrednio do spamu, więc ich nie zostawiajcie. Nie martwcie się, trafię do Was :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...