Zapraszam na mój kanał YouTube

Zauważyliście spadek aktywności na blogu ? Pewnie tak ;).
To dlatego, że tematy z bloga w większości zostały przeniesione na mój kanał YouTube. Na blogu nadal pojawiają się OpenBoxy, ale tutoriale i tematykę paznokciową znajdziecie już tylko na YT. Zachęcam więc do odwiedzenia i zadawania nowych pytań zamiast na blogu to na kanale - YouTube Candymona

wtorek, 24 maja 2016

Konkurs z Okazji 500 obserwatorów na blogu

Jak już zauważyliście, ogłaszam konkurs z okazji 500 obserwatorów na moim blogu.

Tym razem konkurs jest szczególny, ponieważ planowałam go już od jakiegoś czasu i wybierałam odpowiednie produkty.
Chciałam aby było słodko i kobieco, dla tego rządzi tu róż, choć wiem że nie wszystkim może to odpowiadać.
Miało być po prostu Candymonowo i mam nadzieję, że się udało :D


Wszystkie zdjęcia na banerze są to realne fotki nagród, które sama zrobiłam, wycięłam i umieściłam na białym tle.
Możecie być więc pewni, że walczycie dokładnie o to, co jest na zdjęciu konkursowym :)



Tak więc, po kolei :

1. Zestaw sztucznych rzęs - są bardzo ładne, osadzone na przezroczystej żyłce i robione na kształt kociego oka. 10 sztuk w opakowaniu - 5 par (wielorazowego użytku)

2. Spinka do włosów w odcieniach różu i srebra z różowymi cyrkoniami. Wykonana z jakiegoś rodzaju metalu/aluminium - nie znam się :>

3. Balsam do ust w kształcie słodkiej sowy - wersja truskawkowa.

4. Brushegg , czyli różowe jajeczko służące do mycia pędzli.

5. Krem do rąk z motywem Hello Kitty

6. Lustereczko z motywem japońskiej dziewczynki/lalki - jest to zdjęcie holograficzne i w zależności od kąta pod jakim na nie patrzymy widzimy albo motyw widoczny na banerze głównym, albo dziewczynkę z otwartymi oczami i w różowym stroju :>
ps. może nie jest to lustereczko najwyższej jakości, ale mnie urzekło. 

7. Maska do spania - miękka , welurowa z oczkami i koroną.

8. Lakier do paznokci Essence The Gel w kolorze 05 - seet as candy :)

+ Jedna kosmetyczna niespodzianka i próbki  :) 

Co zrobić, aby wziąć udział w Rozdaniu?

Obowiązkowo:

- Należy być publicznym obserwatorem mojego bloga
- Napisać coś od siebie


Aby zwiększyć swoje szanse możecie również:
- polubić mój profil na Facebooku - KLIK
- obserwować mnie na Instagramie- KLIK
- udostępnić baner konkursowy na FB lub Insta (na Instagramie z oznaczeniem mojego profilu @candymona.blog)

Wzór zgłoszenia: 
Obserwuję jako:
Obserwuję na FB jako: NIE/TAK ( imię oraz pierwsza literka nazwiska lub nazwa )
Obserwuję na IG jako: NIE/TAK (nazwa profilu)
Udostępnienie na FB lub IG: NIE/TAK (link do udostępnienia) 
Coś ode mnie :

Konkurs będzie jednocześnie prowadzony na blogu oraz Facebooku, więc możecie wybrać gdzie chcecie się zgłosić Link do konkursu na fb - KLIK

baner konkursowy


Regulamin:
1. Organizatorem rozdania oraz sponsorem nagród jestem Ja - Candymona.
Pokrywam również koszt wysyłki na terenie Polski.
2. Wszystkie nagrody są nowe i nieużywane.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy prawidłowo wypełnić zgłoszenie (według wzoru) i umieścić je w komentarzu pod tym postem, lub zgłosić się na Facebooku.
4. Rozdanie trwa od 24.05.2016r. do 15.06.2016r. do godziny 23.59.
5. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu pod tym wpisem, a także na Facebooku, w przeciągu 7 dni od daty zakończenia przyjmowania zgłoszeń.
6. Na wiadomość e-mail od zwycięzcy z danymi do wysyłki nagrody czekam 3 dni od daty ogłoszenia wyników. Jeśli jej nie otrzymam wybiorę innego zwycięzcę.
7. Prawidłowe zgłoszenie do rozdania jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
8. Niniejszy konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 19.11.2009r. o grach hazardowych (Dz.U.09.201.1540 z póz. Zm.)

32 komentarze:

  1. Oj, naprawdę jest różowo i słodko ;) Zdjęcie konkursowe pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne nagrody :) Wrócę tu, żeby wziąć udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Kasia Szewczyk
    Obserwuję na FB jako: Veneaa
    Obserwuję na IG jako: Veneeaa
    Udostępnienie na FB lub IG: NIE
    Coś ode mnie : Coś ode mnie? Po pierwsze gratuluję ilości obserwatorów! Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu, widać, że kochasz to robić i jesteś do tego stworzona. Druga rzecz cieszę się, że miałam okazję Cię poznać osobiście. Czytając Twojego bloga i mogąc z Tobą porozmawiać, wiem, że jesteś szczera w tym co przekazujesz tutaj jako candymona. Cieszę się, że wreszcie było mi dane poznać kogoś ze sfery blogowej. Mam nadzieję, że nie było to nasze ostatnie spotkanie. Po trzecie, jezu jak ja kocham Twoje zdjęcia, za każdym razem jak tutaj zaglądam zachwycam się nad nimi tak jak za pierwszym wejściem na Twojego bloga. Pozdrawiam kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Paulina P.
    Obserwuję na FB jako: TAK Paulina P.
    Obserwuję na IG jako: TAK wrrau
    Udostępnienie na FB lub IG: nie
    Coś ode mnie : hmm :) Ode mnie mnóstwo cukierkowej radości, którą obdarzasz każdego, kto odwiedza Twojego bloga. Naprawdę - nie ciężko jest o uśmiech, kiedy widzi się tyle słodkości w jednym miejscu. Nie raz wieczorem oglądam Twój IG i podziwiam także prace. Ale koniec podlizywania! Dodam, że nagrody są świetne i ktokolwiek nie wygra będzie z nich mega zadowolony. Ja również! :D Życzę Ci także tak samo wiele pasji do makijażu i abyś zarażała ją innych, bo naprawdę to świetna zabawa. Ja zaczęłam od stycznia i jaram się jak pochodnia do teraz :D Życzę miłego słonecznego dnia, choć patrząc na zegarek, widzę, że już się kończy, jednak dzięki blaskowi słońca można się zapomnieć <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Beauty B.
    Obserwuję na FB jako: Beauty .
    Obserwuję na IG jako: aga.aga62
    Udostępnienie na FB lub IG: Tak: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1739994846212066&id=1379109682300586
    Coś ode mnie :Kochana, 500 obserwatorów to wspaniała liczba ;)Życzę ci abyś zdobyła drugie tyle czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia wszystkim życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tej pięknej liczby ;) Życzę drugie tyle i więcej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Kara
    Obserwuję na FB jako: TAK Karolina Polak
    Obserwuję na IG jako: NIE
    Udostępnienie na FB lub IG: NIE
    Coś ode mnie : Bardzo lubię Twojego, ponieważ ma świetny klimat. Jest zarówno cukierkowy, jak i kobiecy. Często tu zaglądam. Życzę ci większej ilości obserwatorów, chociaż i tak masz już ich bardzo dużo :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwujemy jako: Agssymi
    Obserwujemy na FB jako: TAK Sylwia Matuszyk, Aga Matuszyk
    Obserwujemy na IG jako: NIE
    Udostępnienie na FB lub IG: TAK https://www.facebook.com/Agssymi-255930431419628/
    Baner znajduje się na naszym blogu : https://agssymi.blogspot.com/
    Coś od nas: Na początku chciałybyśmy ci z całego serca pogratulować tak dużej liczby czytelników ! Na pewno masz z tego wielką satysfakcję :) Same należymy do czytelników na twoim blogu i musimy przyznać że jest rewelacyjny ! Nagłówek zachęca do czytania i obserwowania :) Jest tu tak kolorowo i uroczo ^^ Swoją osobą zachęcasz ludzi do czytania :) Widać że blogowanie to twoja pasja. To piękne że tak ją rozwijasz i tworzysz swoją historię tutaj, w blogsferze :) Co do rzeczy, które można wygrać w konkursie są tak urocze ^^ My musimy już kończyć. <3 Pozdrawiamy i ślemy buziaaki :** :*

    OdpowiedzUsuń
  10. obs jako Martyna Kicińska-kicia0, na fb jako Martyna Kicińska, udostępnione na fb, a nagrody wprost marzenie, wiec gram i mocno kciuki trzymam😃😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Edyta Pohl
    Obserwuję na FB jako: Edyta Pohl
    Obserwuję na IG :Nie
    Udostępnienie na FB : https://www.facebook.com/edytapohl30/posts/300094540331859?pnref=story
    Coś ode mnie : Gratuluję tak dużej ilości obserwatorów i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :) Cudowne nagrody ♡♡♡ powodzenia wszystkim ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Victoriabwr
    Obserwuję na FB jako: TAK, jako: Wiktoria Katarzyna B
    Obserwuję na IG jako: TAK, jako victoriaxxkz
    Udostępnienie na FB lub IG: TAK, linki:
    * blog - https://bookwrittenrose.blogspot.com/
    * instagram - https://www.instagram.com/p/BF50ArTyY2R/?taken-by=victoriaxxkz
    Coś ode mnie: Przede wszystkim gratuluje tylu obserwatorów! Twój blog jest niesamowicie oryginalny i piękny. Piszesz świetnie! Mam nadzieje, że tych obserwatorów będzie co rusz więcej i więcej! Życzę również niekończących się pomysłów na posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super! kochana gdzie to maske do spania kupilas? musze ja miec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to moja słodka tajemnica hihi :D
      Zaraz Monia odezwę się do Ciebie na pw :*

      Usuń
  14. Jaka fajna nakładka na oczy? Nwm jak się nazywa :D Ale jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: nr147
    Obserwuję na IG jako: TAK/ Natalia Rzepka
    Udostępnienie na FB lub IG: NIE
    Coś ode mnie : Gratuluję tak dużej liczby obserwatorów i życzę jeszcze 100 razy tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Nina Gore 13
    Obserwuję na FB jako: NIE
    Obserwuję na IG jako: TAK (monnicasa)
    Udostępnienie na FB lub IG: NIE
    Coś ode mnie : Cieszę się bardzo z rozwoju bloga Twojego bo moim zdaniem tworzysz coś wspaniałego. Oby szybko pięćset przemieniło się w pięć tysięcy i żebyś na blogowaniu spędzała jeszcze dużo dużo miesięcy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: kanwuje czytam testuję
    Obserwuję na FB jako: (strona) Acne skin
    Obserwuję na IG jako: @skinandtheacne
    Coś ode mnie : Gratuluję :) magiczne 500 marzy mi się od dawna :) mam nadzieję, że równie szybko stuknie Ci 1000 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: jo-jo-a
    Obserwuję na FB jako: TAK Malinowy Skarbiec
    Obserwuję na IG jako: TAK malinowyskarbiec
    Udostępnienie na FB lub IG: NIE
    Coś ode mnie : Hmm a ja Ci powiem, że polecam obejrzeć serial Grimm :D Obejrzałam wszystkie sezony i naprawdę warto :D I jeśli nie masz jeszcze konta na DressCloud (czyli darmowe zestawy kosmetyków o które łatwo zawalczyć) to zapraszam do założenia http://dresscloud.pl/share/2nF8X/

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Świat Kosmetykoholiczki
    Obserwuję na FB jako: Karolina Szatkowska
    Obserwuję na IG jako: swiat_kosmetykoholiczki
    Udostępnienie na FB lub IG: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1554180904884328&id=1492486771053742
    Coś ode mnie : Przede wszystkim gratuluję liczby obserwatorów! ;) Przyznam również, że trafiłam do Ciebie dzisiaj po raz pierwszy, mimo iż na Instagramie obserwuję Cię już od jakiegoś czasu :D Blog wygląda ślicznie, totalnie moje klimaty, jest słodko i kobieco, a przeglądając go czuję się jak mała dziewczynka przeglądająca książeczki lub kolorowanki z obrazkami księżniczek, aż oczy się świecą :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Takiego słodkiego rozdania nie można przegapić:*

    obs-Magdalena B
    udostępniam na FB-https://www.facebook.com/Ciekawska-Magdalena-blog-493561980719257/
    Coś ode mnie ;P?? hmm Twój blog jest KAWAII

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako Małgorzata Omelańska
    Obserwuję na FB jako: Małgorzata Omelańska
    Obserwuję na Instagramie jako: malgorzataomelanska
    Udostepnilam na Fb: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1713711515535214&id=100006891456147
    Coś ode mnie :) Trafiłam tu teraz przez i bardzo podoba mi się wygląd i zamysł bloga, jest bardzo oryginalny , miło mnie zaskoczył:) Życzę powodzenia i wielu obserwatorów, co na pewno się spełni:) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako:Jasmine Vise
    Obserwuję na FB jako: TAK Bernadetta B
    Obserwuję na IG jako: NIE
    Udostępnienie na FB lub IG: TAK https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1802164976671040?pnref=story
    Coś ode mnie : fantastyczne nagrody, słodko i cukierkowo a ja uwielbiam słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Sylwia Bomba
    Obserwuję na FB jako: TAK Sylvia B
    Obserwuję na IG jako: NIE
    Udostępnienie na FB lub IG: TAK https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/552982878240385?pnref=story
    Coś ode mnie : Uwielbiam Twojego bloga :) Konkursik super, zaś nagrody rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Serenitka B
    Obserwuję na FB jako: TAK Monika B
    Obserwuję na IG jako: TAK serenitka
    Udostępnienie na FB TAK https://www.facebook.com/monika.bochman/posts/1211148375591898
    Coś ode mnie : Gratuluje takiej ilości obserwatorów! Życzę jeszcze wielu wielu takich pięćsetek obserwatorów i wielu lat dalszego blogowania:) Nagrody są przesłodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Pingwinowa
    Obserwuję na FB jako: TAK jako Pingwinowa
    Obserwuję na IG jako: TAK pingwinowa.blog
    Udostępnienie na FB: TAK https://www.facebook.com/Pingwinowa.Blog/posts/792345100895787
    Coś ode mnie : Gratuluję magicznej liczby 500 obserwatorów i życzę Ci co najmniej kolejnych 500 :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: blogemiliany
    Obserwuję na FB jako: blogemiliany
    Obserwuję na IG jako: blogemiliany
    Udostępnienie na FB lub IG: nie
    Coś ode mnie : moja ulubiona tegoroczna piosenka https://www.youtube.com/watch?v=qaZ0oAh4evU

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: dorota wysocka
    Coś ode mnie: świetny baner konkursowy, nie ma na nim nic zbędnego, a opis jak go zrobiłaś to niezła wskazówka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, oraz obserwację. Są one dla mnie wielką motywacją oraz nagrodą.
W wolnych chwilach staram się odwiedzać Was wszystkich :)

ps. komentarze z linkami zazwyczaj trafiają bezpośrednio do spamu, więc ich nie zostawiajcie. Nie martwcie się, trafię do Was :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...