Zapraszam na mój kanał YouTube

Zauważyliście spadek aktywności na blogu ? Pewnie tak ;).
To dlatego, że tematy z bloga w większości zostały przeniesione na mój kanał YouTube. Na blogu nadal pojawiają się OpenBoxy, ale tutoriale i tematykę paznokciową znajdziecie już tylko na YT. Zachęcam więc do odwiedzenia i zadawania nowych pytań zamiast na blogu to na kanale - YouTube Candymona

poniedziałek, 2 marca 2015

♥ Fenomen Rosyjskich kosmetyków EKO oraz moje pierwsze wrażenie po wypróbowaniu Pervoe Roshenie ♥



Hej Dziewczyny

Zauważyłam że od pewnego czasu kobiety zaczynają być coraz bardziej świadome jeśli chodzi o kwestie zdrowych naturalnych kosmetyków i zawartych w produktach szkodliwych składników.

Coraz częściej szukają wskazówek na temat tego co jest zdrowe i Eko. Co więcej, coraz częściej widuję jak dziewczyny w drogeriach dokładnie wczytują się w etykietki przyklejone na opakowaniach. Tak więc Nasza świadomość rośnie i to dobrze.
Coraz częściej również producenci wykorzystują  ten fakt i umieszczają na opakowaniach swoich kosmetyków informacje typu „bez parabenów” „bez sls” Zazwyczaj jednak cena takich produktów jest także stosunkowo wyższa niż innych o tym samym przeznaczeniu bez znaczka. 

Sama już jakiś czas temu zaczęłam się interesować tym tematem i coraz częściej na różnych blogach widziałam recenzje  Rosyjskich kosmetyków jako tych zdrowych i dobrych.
Ceny jednak wydawały się dość niskie jak na Eko produkty więc wciąż nie byłam na 100 % przekonana czy chcę spróbować.
 
Wszystko się zmieniło gdy pewnego dnia dostałam jeden z tych produktów od mojej kuzynki.
Było to Mydło Cedrowe Babuszki  Agafii od Pervoe Roshenie


Produkt ten jak i większość z tej serii mają napisy „bez SLS i parabenów” oraz „100 % naturalne składniki „ 
Zdarzają się też takie produkty w których SLS się znajduje, jednak składy wciąż są bardzo naturalne i korzystne.



Powiem szczerze że patrząc na ilość ziół i naturalnych składników w tych kosmetykach naprawdę się dziwiłam że ceny są tak niskie.

Zachęcona pozytywną opinią kuzynki postanowiłam wypróbować ten kosmetyk , szczególnie że już stał u mnie na półce ;)

Stosowałam mydełko przez jakiś czas na twarz oraz dekolt i ku mojemu zdziwieniu okazało się że ma ono naprawdę dobry wpływ na moją cerę.  Jestem pewna że to zasługa tego produktu, ponieważ gdy go odstawiałam to moje problemy z cerą powracały.
Od razu oszalałam na punkcie Rosyjskich kosmetyków i uznałam że chcę więcej :D

Sklepik w którym kupione było mydełko to „Lawendowa Szafa”  
Jego siedziba znajduje się w Świdniku , więc jako że jestem z okolicy to mogę odbierać produkty osobiście. Niema się jednak o co martwić jeśli nie mieszkacie w pobliżu. Wszystkie dostępne kosmetyki można zobaczyć  i zamówić na ich stronie internetowej. Opisy są dość dokładne a cena za wysyłkę nie wygórowana . Tak więc nic tylko brać :D

Moje pierwsze własne zakupy w owym sklepie opiewały na sumę ponad 100 zł  (przy rabacie 10 % dla nowych klientów) a zakupiłam chyba z 10 różnych produktów, więc uważam że nieźle się obłowiłam :D  
Na zdjęciu głównym widoczna jest tylko część z nich :)
Oczywiście w moim zamówieniu ponownie pojawiło się ulubione cedrowe mydełko, maska do włosów i kilka innych rzeczy.  Zamówiłam również kosmetyki w zakręcanych saszetkach które moim zdaniem są genialnym rozwiązaniem bo za niską cenę mamy produkt co najmniej na kilka użyć który można spokojnie przetestować a w razie gdyby nawet nam nie odpowiadał to nie szkoda komuś oddać bo cena to około 5zł za sztukę.

Podsumowując:
Jestem bardzo zadowolona z większości produktów, choć zdarzył się jeden który nie polubił się z moją cerą, jednak była to jedna z owych saszetek za 5 zł więc żadna strata bo reszta jest na prawdę fajna.
Już teraz wiem że po większość z kosmetyków które wtedy kupiłam będę chciała sięgnąć ponownie gdy moje zapasy się skończą :)
Cena w stosunku do jakości i wydajności większości z tych kosmetyków jest naprawdę niska.
Tak więc polecam je każdej kobiecie która chce dbać o swoją skórę nie przepłacając.

Dodatkowo na dzień kobiet w Lawendowej Szafie jest promocja 15% - 20 %  więc warto pomyśleć nad zamówieniem :)
O szczegółach możecie poczytać TU

Dodam tylko że sklep który poleciłam w tym poście nie płaci mi za reklamę ani nic takiego. Wszystko co napisałam jest moją własną nie wymuszoną opinią. A adres sklepu podaję dla tego że prawdopodobnie niewiele osób go zna a skoro sama go sprawdziłam i jestem zadowolona to czemu miałabym nie polecić innym. W końcu sama tez trafiłam tam z polecenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, oraz obserwację. Są one dla mnie wielką motywacją oraz nagrodą.
W wolnych chwilach staram się odwiedzać Was wszystkich :)

ps. komentarze z linkami zazwyczaj trafiają bezpośrednio do spamu, więc ich nie zostawiajcie. Nie martwcie się, trafię do Was :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...